Η χαλαρωτική μάλαξη σώματος αποτελεί έναν συνδυασμό διαφόρων χαλαρωτικών τεχνικών μάλαξης σώματος σε ένα μασάζ. Στην Κέρκυρα είναι από τις …
Το μασάζ για ζευγάρια αποτελεί μία ολοένα και πιο δημοφιλή επιλογή μάλαξης σώματος στην Κέρκυρα για ζευγάρια που θέλουν να …
Το deep tissue massage ένα μία τεχνική μάλαξης με ειδικές τεχνικές που φτάνουν μέχρι τον μυικό ιστό με σκοπό μία …
Το Τhai massage αποτελεί τη γνωστή γιόγκα του τεμπέλη. Είναι ουσιαστικά μία βαθιά μάλαξη με πιέσεις και τριψίματα πάνω στους …
Κρανιοιερή είναι μία μορφή πρακτικής θεραπείας όπου χρησιμοποιείται ελαφρύ άγγιγμα και προέρχεται από την επιστήμη της οστεοπαθητικής. Το σώμα έχει …
Η τεχνική των βεντούζων Cupping massage αποτελεί μία από τις παλαιότερες ιατρικές τεχνικές και πολύτιμο κομμάτι της συμπληρωματικής ιατρικής. Είναι …
2 Συνεδρίες Φυσικοπαθητικής, 12 Συνεδρίες Yoga και 8 Συνεδρίες Ειδικής Μάλαξης Σώματος ανάλογης των αναγκών του κάθε ατόμου.
2 Συνεδρίες Φυσικοπαθητικής, 8 Συνεδρίες Yoga και 8 Συνεδρίες Ειδικής Μάλαξης Σώματος ανάλογης των αναγκών του κάθε ατόμου.
Περιλαμβάνει 20 ατομικές συνεδρίες γιόγκα, 6 συνεδρίες μάλαξης σώματος και 2 συνεδρίες Ιπποκρατικής Φυσικής θεραπευτικής. Το πακέτο απευθύνεται σε όσους …
Περιλαμβάνει 2 συνεδρίες φυσικοπαθητικής, 8 μαθήματα γιόγκα και 8 συνεδρίες μασάζ.
Περιλαμβάνει 2 συνεδρίες φυσικοπαθητικής για τακτοποίηση των όποιων διατροφικών ελλείψεων που πιθανώς να υπάρχουν, 12 μαθήματα γιόγκα με άσανες που …
Περιλαμβάνει 4 συνεδρίες εξειδικευμένης γιόγκα και 4 συνεδρίες μάλαξης σώματος.
Ας θυμηθούμε τα λόγια του Ιπποκράτη:
«…η τροφή μπορεί να αποτελέσει και φάρμακο χείριστο, η τροφή είναι χείριστη ή άριστη ανάλογα με την περίσταση».
Στην Ελληνική Ιατρική του Ιπποκράτη και την Φυσικοπαθητική, όλες οι τροφές και τα βότανα, αν χρησιμοποιηθούν όπως μας προτείνει ο Ιπποκράτης και οι Έλληνες ιατροί, σύμφωνα με την Ιδιοσυστασία και την Παθολογία του ατόμου, μπορούν να αποτελέσουν θεραπευτικά μέσα και το αντίθετο.
«Το ανθρώπινο σώμα εμπεριέχει αίμα, φλέγμα, κίτρινη και μαύρη χολή. Τα στοιχεία αυτά συνιστούν τη φύση του σώματος και αποτελούν αιτίες ασθένειας και υγείας. Υγεία υπάρχει όταν τα στοιχεία αυτά βρίσκονται σε αρμονική σχέση μεταξύ τους… Οι δε ασθένειες εκδηλώνονται όταν ένα από τα στοιχεία αυτά λείπει ή πλεονάζει, ή απομονώνεται στο σώμα και δεν αναμιγνύεται με τα υπόλοιπα. Όταν ένα από αυτά τα στοιχεία αποχωριστεί και βρεθεί μόνο του, αναγκαστικά αρρωσταίνει όχι μόνο το μέρος του σώματος από το οποίο αποχωρίστηκε, αλλά και σε οποιοδήποτε μέρος επιχυθεί. Τότε πλημυρίζει το μέρος αυτό προξενώντας πόνο και ενόχληση» (Ιπποκράτης «Περί Φύσιος Ανθρώπου» παρ.4).
Η βάση των Ελληνικών καθημερινών πιάτων, που πρότειναν οι Έλληνες ιατροί είναι ποικίλα και ολοκληρωμένα συνδυαστικά, τόσο σε θρεπτικά συστατικά, όσο και σε γεύση, λαμβάνοντας πάντοτε υπόψην τους χυμούς των τροφών και την ιδιοσυστασία του ατόμου.
Η πρωτεΐνη (φυτική ή ζωική), οι υδατάνθρακες (απλοί και σύνθετοι) και το λίπος (φυτικό ή ζωικό) χρειάζεται να συνυπάρχουν στα τρία κύρια γεύματα της ημέρας.
Όμως οι Φλεγματικοί τύποι ή οι ζεστοί-Αιματώδεις, μπορούν να κάνουν μόνο δύο κύρια γεύματα ημερησίως, έτσι ώστε το κάθε γεύμα να μπορεί να θρέψει σωστά το σώμα και τον οργανισμό.
Επίσης η ποιότητα του χυμού της τροφής είναι αυτή που διατηρεί ή αλλάζει την ισορροπία του ανθρώπου.
Έτσι αν κάποιος καταναλώνει ζωική πρωτείνη δύο φορές την ημέρα η μία πρέπει να είναι ζεστή και η άλλη κρύα για να υπάρχει ισορροπία.
Σύμφωνα με την Φυσικοπαθητική και την Ελληνική Ιατρική του Ιπποκράτη όλες οι τροφές έχουν μία ποιότητα πχ.
Ανάλογες ποιότητες έχουν και όλες οι τροφές όπως τα λαχανικά, τα φρούτα, τα μαγειρευτά φαγητά, τα όσπρια , τα ζυμαρικά, τα διάφορα είδη δημητριακών , τα βότανα , τα μπαχαρικά, κτλ.
Έτσι ανάλογα με την Παθολογία και την Ιδιοσυστασία η τροφή χρειάζεται να προσαρμόζεται ανάλογα από τον Φυσικοπαθητικό, λαμβάνοντας υπόψην τις συνήθειες, την άσκηση, την εποχή, αν υπάρχει ζέστη ή κρύο στο περιβάλλον, την ποσότητα του ύπνου , την ομάδα αίματος κτλ.
Για το λόγο αυτό οι διατροφικές τάσεις της Χορτοφαγίας και της Ωμοφαγίας δεν είναι ωφέλιμες για όλους και όχι όλες τις εποχές του χρόνου.
Οι τύποι ανθρώπων που μπορούν να υποστηρίξουν την χορτοφαγία είναι οι Χολερικοί και οι ζεστοί-Αιματώδεις τύποι.
Το vegan διατροφικό πρόγραμμα, είναι σχεδόν αδύνατον να υποστηριχθεί από οποιονδήποτε τύπο ανθρώπου, ειδικά για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Επίσης η διατροφική αποτοξίνωση και η νηστεία δεν μπορεί να γίνει από τους αιματώδης κρύους και τους μελαγχολικούς , που έχουν μειωμένη ζωτική ενέργεια και κρύα φύση ,κάτι τέτοιο θα επιδείνωνε την παθολογία τους και θα στερούσε μεγάλη ποσότητα ζωτικής ενέργειας.
Σε περίπτωση οξείας ασθένειας χρειάζεται να σταματήσει για λίγο η διατροφή μέχρι να περάσει η έντονη κρίση. Ας θυμηθούμε τι λέει ο Ιπποκράτης για αυτές τις περιπτώσεις:
«Κατά την περίοδο παροξυσμού της ασθένειας να μην δίνετε τροφή, ούτε να αναγκάζετε τον άρρωστο να τρώει. Αντιθέτως να μειώνετε την ποσότητα τροφής πριν από τις κρίσεις. Να μη μεταβάλετε όσα είναι σε κρίσιμη κατάσταση και να μην καινοτομείτε με καθαρτικά ή ερεθιστικά μέσα, παρά να αφήνετε την αρρώστεια να εξελιχθεί…» («Περί χυμών» παρ.5).
“ Σε όσα από τα νοσήματα κάνει καλό η ξηρότητα, ωφελεί να τρώει ο άνθρωπος μία φορά τη μέρα και λίγη ποσότητα, να καταναλώνει αυτά που τρώει με περιπάτους και να μην κοιμάται πολύ. Σε όσες αρρώστειες κάνει καλό η υγρασία δεν πρέπει να επιβάλλεται ασιτία, ο άρρωστος δεν πρέπει να στερείται το φαγητό και το ποτό, ούτε να κοπιάζει και να κοιμάται όσο θέλει» (Ιπποκράτης «Περί Παθών» παρ. 43).
Καθένας χρειάζεται πρώτα να διαπιστώσει την Ιδιοσυστασία του και την Παθολογία του , αν υπάρχει, και ανάλογα να προσαρμόσει την τροφή του, τις συνήθειές του, την άσκηση ώστε να υπάρχει υγεία και ευεξία , δυνατό ανοσοποιητικό για να μπορεί να ανταπεξέλθει σε οποιαδήποτε περιβαλλοντική αλλαγή ή εξωτερική προσβολή από ιό ή βακτήρια.
Η ιδιοσυστασία διαπιστώνεται από έναν/μία Φυσικοπαθητικό με ανάλυση γλώσσας, Ιριδοανάλυση, ανάλυση σφυγμών, συνηθειών , συμπτωμάτων και ιστορικού.
Περισσότερες πληροφορίες στο www.enthymesis.gr και στο info@enthymesis.gr